inbraak-heading

Het inbraakrisico van bedrijven is tamelijk groot. In de meeste branches heeft meer dan 10 procent van de bedrijven ieder jaar te maken met één of meer inbraken. Vaak slaan inbrekers in eenzelfde bedrijf zelfs nogmaals hun slag. Terwijl de gestolen inventaris al snel opnieuw wordt aangeschaft, staat men er niet bij stil om de  beveiliging te verbeteren. Goede beveiligingsmaatregelen kunnen veel ellende voorkomen of beperken. Maar welke maatregelen zijn het meest geschikt? Dat hangt onder andere af van het inbraakrisico en de wensen van de ondernemer.

Door het opvolgen van enkele eenvoudige tips houdt u de gelegenheidsinbreker (90% van de gevallen) gegarandeerd buiten de deur. Voor het buitenhouden van de professionele inbreker is echter meer nodig.  Bij ons kunt u terecht voor elektronische beveiliging als een inbraakbeveiliging / alarminstallatie. Bovendien hebt u de keuze om een alarm door te melden of op te laten volgen, zodra dit afgaat.  Afhankelijk van de mogelijkheden op locatie sluiten we de componenten bekabeld of draadloos aan.

Inbraakbeveiliging is maatwerk

Ieder pand of locatie is anders. Daardoor verschillen de risico’s ook per situatie. Uw pand goed beveiligen is dan ook een klus die speciale aandacht vereist. Met een alarmsysteem op maat heeft u de beste garantie op een inbraakveilige woon- of werkomgeving. Of het nu gaat om uw persoonlijke bezittingen zoals sieraden of de computersystemen van uw bedrijf. All Right Security biedt u de perfecte oplossing.  Neem contact met ons op voor een advies op maat.

Verbeterde Risicoklassen Indeling (VRKI)

De Verbeterde Risicoklasse-indeling (VRKI) voor Bedrijven is een methode om het inbraakrisico van een bedrijfspand te meten en te bepalen welke maatregelen nodig zijn om inbraak te bemoeilijken. De VRKI wordt onder meer gebruikt door verzekeraars en beveiligingsbedrijven. Als beveiligingsmaatregelen volgens de VRKI zijn uitgevoerd, verstrekt het beveiligingsbedrijf een opleveringsbewijs voor de elektronisch aangelegde alarminstallatie. Daarmee kunnen ondernemers aantonen dat de juiste beveiliging is aangebracht. Verzekeraars vragen bij het bepalen van de verzekeringspremie in veel gevallen om dit opleveringsbewijs.

Smartphone App

Onze alarmsystemen worden geleverd met de Smartphone App. Hiermee kunt u eenvoudig uw alarminstallatie beheren en heeft u overal ter wereld toegang tot uw systeem via smartphone en tablet. Hiermee kunt het systeem in-en uitschakelen, het alarmlog bekijken , gebruikers toevoegen en verwijderen allemaal met 1 gemakkelijk app.

Meldkamer

Een meldkamer team van goed opgeleide en klantvriendelijke centralisten staat dag en nacht voor u klaar! Ze zijn getraind om snel en adequaat te handelen indien de situatie dit vereist. U legt immers waardevolle bezittingen in hun handen. Enkele taken van de  meldkamer zijn: aannemen en begeleiden van meldingen en coördineren van incidenten.

Onderhoud

Het onderhoud van uw alarmsysteem is belangrijk om de werking op de lange termijn te kunnen garanderen en de levensduur van uw inbraakbeveiliging te verlengen. Het is in ieders belang om te bepalen of de technische staat van de alarmapparatuur nog voldoet aan de risicoklasse van uw object. Bouwkundige wijzigingen kan betekenen dat ook uw systeem aangepast dient te worden om een optimale detectie te verkrijgen bij een inbraak. Met een preventief onderhoud van het systeem kunt u problemen voorkomen. Bij officiële certificering van u alarminstallatie is een jaarlijks onderhoud verplicht.

 

 

 

LTO Ledenvoordeel Beste keus 2019

Download center

Download hier de handleidingen en laatste versie van onze software

Nieuws categorieën